Z Kuşağı, Influencer'ların Takipçi Sayısını Önemsemiyor: Yapay Zekâ Destekli "Fenomenlere" Daha Sıcak Bakıyor
Z Kuşağı, Influencer'ların Takipçi Sayısını Önemsemiyor: Yapay Zekâ Destekli "Fenomenlere" Daha Sıcak Bakıyor
Z kuşağı, Influencer'ların Takipçi Sayısını Önemsemiyor: Yapay Zekâ Destekli "Fenomenlere" Daha Sıcak Bakıyor ABD merkezli pazar araştırma firması Sprout Social, 2024 yılına ilişkin "Influencer Pazarlama Raporu" çalışmasının sonuçlarını açıkladı. Yapılan araştırmada, Z kuşağı bireylerinin diğer kuşaklardan farklı sosyal medya yaklaşımlarının olduğu ortaya çıktı. 2.000 kişiyle gerçekleştirilen ankette, Z kuşağına özel ilgi çekici veriler toplandı. Z kuşağından katılanların yüzde 46'sı, yapay zekâ destekli influencer kullanan markalara daha fazla ilgi göstereceğini belirtti. Bu oran tüm katılımcılar arasında yüzde 37 olarak gerçekleşti. Ayrıca, yapay zekâ ile oluşturulan içeriklerde güven sorunu yaşanabileceği düşüncesi yüzde 37'lik bir kesimde görülürken, yüzde 7 ise herhangi bir görüş belirtmedi. Araştırma, Z kuşağının, geleneksel pazarlama tekniklerine daha az önem verdiğini ortaya koydu. X ve Y kuşağına kıyasla Z kuşağının yalnızca yüzde 35'inin içerik üreticilerin özgünlüğüne değer verdiği belirlendi. #ZKuşağı #YapayZeka #InfluencerPazarlama #SosyalMedya #ZkuşağıTercihiİnternet Hız Testi
İnternetinizin hızını en hızlı şekilde ölçmek için hız testi aracımızı kullanabilirsiniz.
Hız Testi YapAlt Yapı Sorgula
İnternet alt yapınızı sorgulayarak hangi paketlerimizden yararlanabileceğinizi hemen örnekmek için tıklayın.
Alt Yapı Sorgula Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp

