Bizi Takip Edin:
SİZİ ARAYALIM
Müşteri Girişi
Hesabım

Yapay zeka destekli teknolojiler devreye girdi

Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), 2024 yılı çağrı merkezi verilerini açıkladı. Buna göre ALO 186 OEDAŞ Çözüm Merkezi'nde müşteri temsilcisine bağlanma süresi 6 saniyeye düşürüldü. OEDAŞ, EPDK'nın belirlediği çağrı merkezi kalite kriterlerini aştı. Tüketicilerin yüzde 73'üne yapay zeka destekli bot aracılığıyla hizmet sunulurken, talebin yüzde 6'sı mobil uygulama üzerinden karşılandı. OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, "Yapay zeka destekli teknolojik yenilikler ve süreç iyileştirmeleri ile tüketicilere hızlı ve etkin çözümler sunuyor, hizmet kalitelerini artırıyoruz" dedi. #OEDAŞ #ÇağrıMerkezi #YapayZeka #TüketiciHizmetleri #TeknolojikYenilikler
Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp