
- Anasayfa
-
Kurumsal
-
Paketler
- Güvenli İnternet
- Ön Başvuru
- İletişim
- Alt Yapı Sorgulama
- Hız Testi
- Modem Kurulumu
- Şikayet
Yapay zeka destekli teknolojiler devreye girdi
Yapay zeka destekli teknolojiler devreye girdi
Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), 2024 yılı çağrı merkezi verilerini açıkladı. Buna göre ALO 186 OEDAŞ Çözüm Merkezi'nde müşteri temsilcisine bağlanma süresi 6 saniyeye düşürüldü. OEDAŞ, EPDK'nın belirlediği çağrı merkezi kalite kriterlerini aştı. Tüketicilerin yüzde 73'üne yapay zeka destekli bot aracılığıyla hizmet sunulurken, talebin yüzde 6'sı mobil uygulama üzerinden karşılandı. OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, "Yapay zeka destekli teknolojik yenilikler ve süreç iyileştirmeleri ile tüketicilere hızlı ve etkin çözümler sunuyor, hizmet kalitelerini artırıyoruz" dedi. #OEDAŞ #ÇağrıMerkezi #YapayZeka #TüketiciHizmetleri #TeknolojikYeniliklerKategoriler
Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp