Starbucks Metaverse macerası sona erdi! İşte sebebi
Starbucks Metaverse macerası sona erdi! İşte sebebi
Starbucks Metaverse macerası sona erdi! İşte sebebi Starbucks, müşterilere sanal bir deneyim sunan ve NFT'lerle ödüllendiren metaverse programını bu ayın sonunda sonlandırma kararı aldı. Starbucks Metaverse programı, müşterilere metaverse’deki belirli görevleri tamamlayarak ödül kazanma şansı veriyordu. 2022 yılında başlatılan Starbucks Odyssey programı, müşterilere sanal ve gerçek dünyada ödüller kazandırıyordu. Müşteriler, NFT'leri toplama ve alıp satma imkanına sahipti. Starbucks, metaverse programını sonlandırarak müşterilere yeni iletişim yolları bulmayı hedefliyor. Şirketin NFT tabanlı sadakat programı, müşterilere avantajlar ve yeni deneyimler sunmayı vaat ediyordu. Starbucks'ın programı kapatma kararı, diğer markaların dijital stratejilerini de etkileyecek gibi görünüyor. Starbucks, metaverse’de yerini almış diğer markalardan sadece biriydi. Wendy's ve Chipotle gibi restoran zincirleri de metaverse’de faaliyet gösteriyordu. Starbucks'ın metaverse programını sonlandırma kararı, diğer şirketlerin dijital girişimlerine ve metaverse kullanımına ilişkin gelecekteki adımlarını da etkileyecektir. Bu durum, şirketlerin dijital evrende nasıl bir varlık gösterecekleri konusunda önemli bir gösterge olabilir. #Starbucks #Metaverse #NFT #DijitalStrateji #DijitalDönüşümİnternet Hız Testi
İnternetinizin hızını en hızlı şekilde ölçmek için hız testi aracımızı kullanabilirsiniz.
Hız Testi YapAlt Yapı Sorgula
İnternet alt yapınızı sorgulayarak hangi paketlerimizden yararlanabileceğinizi hemen örnekmek için tıklayın.
Alt Yapı Sorgula Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp

