Siyasi Partiler, Seçim Ayı İçinde Meta Reklamlarına Ne Kadar Harcadı?
Siyasi Partiler, Seçim Ayı İçinde Meta Reklamlarına Ne Kadar Harcadı?
Siyasi Partiler, Seçim Ayı Boyunca Hangi Parti Ne Kadar Meta Reklamına Yatırım Yaptı? Emirhan Keleşoğlu tarafından yayınlanan haberde, son 30 gün içinde siyasi partilerin Meta reklamlarına yaptıkları harcamalar liste halinde sunulmaktadır. Bu harcamaların sadece Meta reklamlarını kapsadığı vurgulanmaktadır. Partiler ve adaylar, yerel seçim sürecinde yoğun bir rekabet içerisinde oldukları için reklamlara büyük önem vermektedirler. Özellikle sosyal medya platformları olan Instagram ve Facebook, Meta şirketi bünyesinde bir araya gelmiştir ve reklamlar da bu platformlar üzerinden yayınlanmaktadır. Tabloda yer alan verilerin 25 Mart tarihinden geriye doğru 30 günlük süreci kapsadığı belirtilmektedir. #SiyasiPartiler #SeçimAyı #MetaReklamı #SosyalMedyaReklamı #SiyasetHaberleriİnternet Hız Testi
İnternetinizin hızını en hızlı şekilde ölçmek için hız testi aracımızı kullanabilirsiniz.
Hız Testi YapAlt Yapı Sorgula
İnternet alt yapınızı sorgulayarak hangi paketlerimizden yararlanabileceğinizi hemen örnekmek için tıklayın.
Alt Yapı Sorgula Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp

