Seçim Ayında Siyasi Partiler Toplamda Meta Reklamlarına 1,000,000 TL Harcadı
Seçim Ayında Siyasi Partiler Toplamda Meta Reklamlarına 1,000,000 TL Harcadı
Siyasi Partiler, seçim ayında toplamda Meta reklamlarına 1,000,000 TL harcadı. Harcamaların 30 günlük süreci ve sadece Meta reklamlarını kapsadığını en baştan belirtelim. Partilerin ve adayların Meta üzerinde reklam için yaptıkları harcamalar şu şekilde sıralandı: - CHP: 20.950.392 TL - Deva Partisi: 5.265.387 TL - Murat Kurum: 4.894.938 TL - Ekrem İmamoğlu: 4.893.709 TL - Ak Parti: 4.024.813 TL - Hakan Tütüncü: 3.799.271 TL - İstanbul Gerçekleri: 2.201.341 TL - Ak Parti İstanbul: 2.159.142 TL - Hamza Dağ: 2.128.038 TL - Muhittin Böcek: 1.674.245 TL Bu harcamaların 25 Mart gününden geriye doğru 30 günü kapsadığını belirtelim. Ayrıca, Ahmet Balat'ın Meta kütüphanesinden paylaştığı dosyalarda daha detaylı bilgiler de yer almakta. #SiyasiPartiler #Seçim2023 #MetaReklamları #Harcamalar #Politikaİnternet Hız Testi
İnternetinizin hızını en hızlı şekilde ölçmek için hız testi aracımızı kullanabilirsiniz.
Hız Testi YapAlt Yapı Sorgula
İnternet alt yapınızı sorgulayarak hangi paketlerimizden yararlanabileceğinizi hemen örnekmek için tıklayın.
Alt Yapı Sorgula Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp

