Neyi Pazarlayacaklarını Şaşırmışlar: Red Bull Gibi Dev Markalar Neden Instagram'da Ürünlerinin Görsellerini Kullanmıyor?
Neyi Pazarlayacaklarını Şaşırmışlar: Red Bull Gibi Dev Markalar Neden Instagram'da Ürünlerinin Görsellerini Kullanmıyor?
Red Bull gibi büyük markaların Instagram'da ürün fotoğraflarını neden kullanmadıklarını hiç merak ettiniz mi? Bazı markaların Instagram sayfalarında ürün görsellerine pek rastlamıyoruz. Bunun sebebi ise duygu pazarlaması yapmalarından kaynaklanıyor. Markaların amacı, ürünleri değil duyguları pazarlamak. Duygusal pazarlama stratejisi, tüketicilerde belirli duyguları harekete geçirerek markayla bağ kurmayı hedefler. Bu strateji kapsamında, markalar ürünlerini duygusal hikayelerle ilişkilendirerek tüketicilerin markayla özdeşleşmesini sağlar. Özetle, Instagram'da ürün fotoğrafı paylaşmayan markalar, ürünleri değil temsil ettikleri duyguları vurgulayarak tüketiciyle uzun vadeli bir bağ kurmayı amaçlar. #duygupazarlama #markastratejisi #duygusalbağ #Instagrampazarlama #markahikayeleriİnternet Hız Testi
İnternetinizin hızını en hızlı şekilde ölçmek için hız testi aracımızı kullanabilirsiniz.
Hız Testi YapAlt Yapı Sorgula
İnternet alt yapınızı sorgulayarak hangi paketlerimizden yararlanabileceğinizi hemen örnekmek için tıklayın.
Alt Yapı Sorgula Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp

