Hava Yolu Şirketlerinin Sessiz Sedasız Banka Olmalarının Ardındaki Büyük Strateji (Ettikleri Kâr, Dudak Uçuklatır!)
Hava Yolu Şirketlerinin Sessiz Sedasız Banka Olmalarının Ardındaki Büyük Strateji (Ettikleri Kâr, Dudak Uçuklatır!)
Hava Yolu Şirketlerinin Sessiz Sedasız Banka Olmalarının Ardındaki Büyük Strateji (Ettikleri Kâr, Dudak Uçuklatır!) Hava yolu şirketlerinin sık uçan yolcu programlarının mali yapısına odaklanıldı. Covid-19 salgınının sektörü nasıl etkilediğini göz önünde bulundurduğumuzda, bu veriler oldukça şaşırtıcı. Hava yolları nakit akışı konusunda zorluklar yaşarken, devler arasında yer alan United Airlines gibi şirketler, milyarlarca dolarlık kredilere ulaşmaya çalıştı. Ancak kredi alabilmek için ipotek gerekiyordu ve United'ın en değerli varlığı, sadakat programı MileagePlus oldu. Sadakat programlarının yüksek değerlemesi, endüstrideki rolünü ve ekonomik gücünü yeniden tanımladı. United gibi şirketler için nakit paranın hayatta kalmanın anahtarı olduğu pandemi sürecinde, MileagePlus programı büyük önem kazandı. Programın 21.9 milyar dolarlık değerlemesi, sektördeki diğer büyük şirketlerin de benzer değerlemelere sahip olduğunu gösterdi. Bu durum, hava yolu endüstrisinde önemli bir değişimi işaret ediyor. Sadakat programları, şirketlerin en değerli varlıkları haline gelirken, bu programlar şirketlerin piyasa değerlerinin önemli bir kısmını oluşturmaya başladı. Hava yolu şirketleri, müşteri sadakatini finansal avantaja dönüştürerek, iş modellerini yeniden yapılandırdılar. Bu strateji hakkında ne düşündüğünüzü merak ediyoruz. Kaynaklar: Wendover Productions, The Atlantic. #HavaYolları #SadakatProgramı #EndüstriDeğişimi #Krediİpotek #MileagePlusİnternet Hız Testi
İnternetinizin hızını en hızlı şekilde ölçmek için hız testi aracımızı kullanabilirsiniz.
Hız Testi YapAlt Yapı Sorgula
İnternet alt yapınızı sorgulayarak hangi paketlerimizden yararlanabileceğinizi hemen örnekmek için tıklayın.
Alt Yapı Sorgula Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp

