Call Center Devi TCS'in CEO'sundan Yapay Zekâ Açıklaması: Müşteri Hizmetleri Sektörünü Bitirecek!
Call Center Devi TCS'in CEO'sundan Yapay Zekâ Açıklaması: Müşteri Hizmetleri Sektörünü Bitirecek!
Call Center Devi TCS'in CEO'sundan Yapay Zekâ Açıklaması: Müşteri Hizmetleri Sektörünü Bitirecek! Hindistan’ın en büyük teknoloji şirketlerinden biri olan TCS’in patronu, yapay zekânın müşteri hizmetleri sektöründe insan ihtiyacını minimuma indireceğine inanıyor. TCS'in CEO'su, yapay zekânın call center'lara olan ihtiyacı azaltacağını ve ilerleyen yıllarda insanların yerini alabileceğini belirtti. Şirketin patronu, yapay zekânın geniş çapta büyük iş kayıplarına yol açacağı düşüncesine karşı çıkarak, teknolojinin daha fazla insana ihtiyaç duyacağını ve yeni iş türlerinin ortaya çıkacağını söyledi. TCS'in CEO'su yaptığı açıklamada, yapay zekânın müşteri hizmetleri sektöründe devrim yaratacağını ve call center'ları olumsuz etkileyebileceğini vurguladı. #TCS #YapayZeka #CallCenter #MüşteriHizmetleri #TeknolojiDevrimiİnternet Hız Testi
İnternetinizin hızını en hızlı şekilde ölçmek için hız testi aracımızı kullanabilirsiniz.
Hız Testi YapAlt Yapı Sorgula
İnternet alt yapınızı sorgulayarak hangi paketlerimizden yararlanabileceğinizi hemen örnekmek için tıklayın.
Alt Yapı Sorgula Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp